Thursday, April 21, 2011

kawan saya da nak kawen!!! ^_^" tepok2 dahi...


kawan baek saya da nak kawen..dia da nak kawen.dia da nak kawen..kawan baik saya nama dia fana ,dia da nak kawen....*kecoh lak..wakkkkkkk lu..hahahahaha seyes da bpe kali lempang diri sendr pon xcye lgi...ni tokojut lg neh... still xpecaye.hahaha..da jodoh smp awl kan..rezki2..tahniah tahniah tahniah...

padahal lau pk2 xde la pelik sgt sbb skang umo pon da 22..xheran sgt org kawen umo cenggini tp kan mgkin sbb kawan baek kan.pastu lak umo baye kita yang stil behingus lagi bab2 kawen2 segala ni...ececececece...pape pon saya nak ucap tahniah bt kawan saya NURFARHANA BT ILYAS yg akan menamatkan zaman anak daranya june ni..huyeahhh huyeahhhh...tepok2 sorg2 kuat2..

n tepok dahi lgi skali sbb xcaye lgik..hahahahaha... adeh.. sblom kawin kne la g culik dia dl kot .pasni dia da totally kne culik..ooomaigod..tetibe seda yang dr sendr suda besa.da boley kawen da.hak3...seb baek blaja jer xabes lagi.lau x,mmg june ni jgk mntk spe2 dtg minang..*erkkkk...

fana ....selamat melayari bahtera perkahwinan.walaupon agak awl.harap2 sumenye berjalan lancar k.semoga menjadi istri yg solehah.. kppd bakal suami fana, perlulah rasa beruntung yg amat sbb rmai lelaki di luar sana yg frust tonggang langgang denga fana da nak kawen...hehehe... jodoh ditangan Tuhan kan.kita hanya merancang ,Dia yang menentukan =))

hepy for both of u...bakal Dr n Dr gg...semoga perkahwinan ini berkekalan n berbahagia keakhir hayat...Amin

No comments:

Post a Comment