Monday, April 25, 2011

Final exam tuk tahun 3/sem6



sok stat final exam tuk sem ni.. =))

:: bedebar ::

Ya Allah,semoga saya dapat jawab dengan tenang dan mengikut skema jawapan yang dikehendaki..

Tenangkanlah hati ini.Moga ilmu yang da dipelajari dapat digunakan dengan sebaik mungkin..Kuatkanlah ingatan saya Ya Allah.Moga apa yang saya baca ,saya hafal kukuh dalam ingtan saya.

Mintak maaf kat sume yang penah terasa ngn saya.png teckp kasa ke.tergurau lebih,teremo xtentu pasal,terbuat benda yg ntah pape,termengumpat ke, yang penting sy da maafkn sume yg sy berkecil ati seblm ni.xpela mgkin ade hikmah atas ape yg berlaku =))

mggu dpn kamis last paper.. dan akan stat cuti selama 3 hari sblm bermula latihan industri.doakan yang terbaek tuk sy juga k masa wat latihan industri.. tempat yang xbiasa,1st time kne g kat shah alm.sorg2 lak tu..
Gud lak tuk kawan2 sume... =)) All the best tuk final sem ni k.sama2 kt wat yg terbaek..Ya Allah ,permudahkanlah urusan kami.

p/s :: aarini post skema sket .nk exm da.kne pokus =D seyes rindu nak blk rmh.last blk mid sem aritu =(( n pas final trus li.. bersabarlah duhai hati..


No comments:

Post a Comment