Wednesday, February 8, 2012

3 benda buat aku tension..

3 benda yang bleh buat ak tension skali dalam hidup adalah.....

1.gaduh ngn bapak.. mmg tensyen..1 kje pon xleh buat.. hadoiiii tp biasa gaduh kjap jer pastu ok la blk..tp yg heran stiap kali gaduh akan tension walau pon da tau akan baik balik... mmg ak pon xtau cne bleh jd camtu.. xkn xmatang lgi kot? hadehhhhhhh

2. ble JERAWAT dinasor datang time2 bulan jatuh ke riba... heyyyyyyyyyyyyy konfiden level bleh menjunam dr 90% turun 0.01%... ble la hormon ni nak stabil.. jerawattttttt, awak xbosan ke asik dtg jumpa saya jer...sy da naek rimas ngn awkkkkk...sle blah dr idop syeeeeeeeeeeeee!

3. perkara ketiga yang ak paling tension adalah kne buat kje yang xde kaitan langsung dengan ak...hoiiiiiii kje aku da belambak da ni... otak da weng...ak bukan de masa sgt nak buat amal jariah sedangkan kje ak xjln...ak ni pon mangkuk, xtau nk ckp cne... ak bukan mulia sgt nak tling dr A ke Z ...kire klau ak da gtau detail tu, arap phm la... jgn harap ak bgi komitmen 100% dengan sesuatu yang bukan kje aku... aku byk kjeeeeeeeeeeeeeee lgi =((((((((

nota kaki: mgkin faktor 1 & 3 penyebab menyumbang kepada faktor ke 2 jgk... haiyakkkkkkkkkkkkk....

No comments:

Post a Comment