Friday, May 6, 2011

i LoVe U Ma...


Arini Mother’s day ek..denga kat suria pgi td??tp xpe sebab semlm da wish...hahahaha advance nye... nk ckp luv u tp cam segan ...so msg je la..hahahahaha..*lau ckp ngn pkwe xde lak nk segan...poyo giler.

Pastu ma kata dia da masok duet lgi..hehehehe tanx ma..dia kata duet tuk li.klau xckop mintk..erkkkk..hehehehe =))

Nnt 1st gaji da kje,half gaji sy bg trus kat ma.... aritu nk kasi bb tp ma xnk.dia kata fon dia lagi ok.fon ma “polifonik,screen xde kaler”..hahahahahaha..anak2 sume fon harga riban2 ..mak relek jer.asal leh guna dia ckp.aritu tgk keypad pon da xnmpk tulisan.sbb tu la lau reply msg tulis k jer.yg tu jer kot ma jump cari..hehehehe. pastu g tlong cr keypad,ssh kot nk jump housing fon camtu skang.wahahahahaha..ma punye psal,gigih cari..dpt gk.pastu tuka housing,ma kata,ha da lawa pon fon ,xyh bli baru..hohohohoh... akak pon pnh nak kasi duet tp dia xnk sbb dia tau akak2 masih br lgi keje...pastu nk buat ape eh??

Nk cari hadiah la pastu nk pos.. da lama ok xbalik.da lama gilerrrrrrrrrrr...bln 6 ni ma dtg kl seminggu..da siap2 ajk tuk shopping bj raya.adik pon balik dr london.. so sume akan bekumpol kat kl.. seyes teruja giler..

nyawa saya

Ma,for all that u have given me,

I can't return back but love,

My hope, faith and pride are all from u,

U’ll be part of everything i do....

Happy Mother’s Day to my dear ma..

No comments:

Post a Comment