Saturday, September 25, 2010

Sy xleh tanpa awak.....


Awak sempurnakan hidup saya.awk tahu sejauh mne sy sygkan awk.sy xpnh cintakan laki sepenuh ati sy sblm ni.awk yg 1st n last.ntahla,awk yg bejaya buka ati saya,buka prasaan saya,buka emosi saya tuk cintakan manusia benama lelaki..

Awak pelengkap hidup saya.awk hilang jer ibarat dah ilang separuh jiwa saya.saya xtau nak gtau cne.mgkin xde yg akan faham prasaan saya.bile kita da cintakan sum1 smp satu tahap yang kita sendiri xleh ungkapkan.saya sgt sygkan awk.

Awk semangat saya,awk impian saya.awk cita2 saya n awk terlalu penting bagi saya..sy suke bila awk da rancangkan sume tentang kita.tentang hidup kita .tentang masa depan kita.detail sgt .sy tahu awk serius sbb tu awk bwk sy jump femli awak.sy sgt menghargai sume yg awk buat tuk hbngan kita.

sy tersgt bahagia ade disamping awak.xdpt digambarkan tahap bahagia tu.tuhan saja yang tahu.awk terlalu sempurna tuk saya.terlalu baik.terlalu penyayang,terlalu ambil berat,terlalu penyabar .sy xkn jump lelaki cam awk.n sy teramat sangat menghargai awk.Sy xkisah org nak ckp apa.dorg xth sbb dorg xduk keadaan kita.sy xshare ngn sape2 pon tentang kita.ckop juz kita berdua jer tahu sumenye.

Awak tunaikan sume pemintaan saya,kehendak saya,impian saya dengan sebaek mungkin.kadang2 saya tepiki.syg sy beruntung sgt saya jumpa awak,sy dpt knal awk n sy dpt cintakan awak.saya cam byk sgt buat slah kat awak..saya mintak maaf sgt syg.xde niat langsung pon tuk sy sakitkan ati awak or even kecilkan ati awk.sy xsempurna.tp awk terima ketidaksempurnaan saya seadanya .awk buat saya rasa sgt istimewa.

Dl kita bleh merajuk sampai seminggu,2 minggu n plg worst skali sebulan.tp awk tahu x,skarang lau kita da jauh sehari pon ,sy da rasa lost gler...truk kan.eh dl sy x pnh tepiki sy leh jd sampai ceni.dl lau kaple lau gaduh or even clash sy xpnh rasa sdh sgt.dl mmg xde perasaan lgsg sbb tu slalu tetanye2 ...npe org clash slalu frust gler2. sbb sblom ni sy xpnh serius becinta.xpnh langsong sbb tu saya xfhm kenapa perlu huru hara hidup klau da clash

Tp bila awk da merajuk sehari da ni...OMG!! tlong syg.jgn buat hidup saya ceni.sy tau awk kecik ati .tp saya tau pe2 jadi skali pon,kita akan peganng janji kita tapi saya xleh even sehari tanpa awak.n sy btol2 xleh.sy xleh tanpa awk.

No comments:

Post a Comment