Tuesday, August 3, 2010

iNsAn TeRisTiMeWa….




hEpY bEsDaY Ma…

ni special edition tuk my mom… Pn mEk @ RoKiaH bTe ChE HAssAN

arini 3 ogos 2010

besday my mom

hepy besday to u

hepy besday to u

hepy besday to u

bln ogos ni bln yg special tuk my mom sbb dia lahir bln ogos..kawin bln ogos dan ank petama lahir bulan ogos.smoga ma hepy sbb taun ni puasa pon stat ogos =)))

I luv u so muchhhhhiii

thanks 4 everything ma

nk bercerita sket sal my mom

she’s just a wonderful mom

my mom seorg yang sgt bijak

dpt ofer g sek Tun Fatimah..dpt smbg kat UM

my mom seorg yang sgt simple dalam sume hal

dia merupakan ibu,istri,cikgu,akauntan,nurse,lawyer kpd sume anak2nya dan suaminya

dia da bejaya didik anak dia 5 org ni sume masok u.walopon kami xbaek sgt tp kami xjht.ma ckp, dia hepi n bersyukur sbb anak2 dia xde wat prangai..hehehehe..ni sume sbb didikan ma.

My mom de ckp jd cikgu senang.tp kami sume xminat nk jd cikgu.dia xpnh pon nak halang kami plih kejaya yang kami nak.sy cube jgk nk jd cikgu sbb sy nk jd anak solehah ikot kate ma tp sy xlayak sebab ujian betulis pon saya xlepas..ahahahaha…maapkan sy ma.mgkin saya xsemulia ma nak jd cikgu.nk didik anak2 orang.xpe sy janji sy akan jd engineer yang baekkkkk

My mom sgt2 penyabar

sgt2 pemurah

sgt2 baek ati

dia xpnh marah kami sume (seyes,langsung xpnh!!! Saya xpnh tau cne perasaan org yg kne mrh kt ibu mereka sbb my mom akn bg nasihat yg sgt lembut yang buat kita sedar sendr slh kita) saya sgt kagum dgn dia.my mom seorg yang sgt hebat.xperlu guna rotan,xperlu marah2,xperlu tengking2.

sy xpnh nampak my mom gaduh ngn my dad sbb ma seorg istri yg solehah.. xpernah lgsg !!!dr saya knal dunia smp sy umo 21.betapa taatnye nye ma pd suaminya.sbb my dad agak emo.ahahahaha.sy ikot perangai dia

Lau sy nak ape2,mest ma kasi.cume kete ma blom kasi.sbb sy ngade2..ahahahaha.xpe sy tggu turn sy.lau xpon, tggu sy bli tuk ma nnt.yg besanyeeee =))sy bli ngn duet sy seniri..br ma bangga nek kete sy.nk bli rumah n bli sume yg ma nak.tp tggu sy keje dl.. so sy mgkin kawen lambat =))

Maaf cter sy becelaru sbb sy sensitive lau sbt sal my mom.mest sebak.uhuhuhu.sy xkisah sbb tu tndenya sy syg gler kat dieeeee.(mne ade org xsyg mak).dl sy pnh gaduh ngn mmbe sy.sy ckp my mom xpnh pon suh sy wat keje rmh (msk ke kemas ke…xpnh)dorunk ckp my mom xpandai jg anak!!! Mak aiiiiiiiii…..melampau gler!!! Agak2 la derrr..Klau boleh sy nk bunuh jer dia..(my mom mest sdh nnt lau ank dia jd pembunuh so sy batalkan niat tu) =/ berani ckp cam2. jgn skali2 ngata kat ma sy or mak sesape skalipon.saya ckop pantang!!!

Sy ni ank kurang baek.tp kadang2 baek jgk.sy slalu wish time mother’s day ke,time besday my mom .sy kasi hadiah jugak.sekadar termampu.tu pon guna duit ma kasi.ahahahaha.dl time besday ma ,sy n adik bli kek.walaupon sy tau ma xske kek tp sy beli sbb sy ngn adik ske.jht kan kami.ma hepi jer =)) dia rasa sket.ahahaha.walopon dia xske mkn tp kami ske..betapa ngokngeknye kami.ni nk cr adiah tuk my mom.bkn kek da..hihihihi.sy pnh bli buku sbb ma ske membace.sy bli pen ,baju ,hiasan2 n sebagainye la.walopon simple tp sy sgt ske ble masok bilik ma,de benda2 yg sy kasi atas meja dia..hihihihi…

Dl sy pnh eksiden.truk kat muke.kne jahit 13 jahitan kat dagu.muke belah kiri g sadung jln.terbaek la.nk tgk cermin pon takut.malu gler nk g skolah.mlm tu sy nanges sorg2.ma dtg,dia kata xpe,pasneh elok la.sikit jer tu.*padahal bykk*..hihihi.sbb ma nk tenangkan sy.lps tu dia g cr sume ubt tuk ilangkan parut.skang da xde.time kasih ma.*lau x,hantaran da kurang*

Ma xpnh marh lau sy dpt result rendah.dia bg nasihat n wat sy nak usaha lg byk.cam masa duk mrsm pc dl.ms 1st sem.result cam mangkuk gler sbb maen2 xhengat dunia.pdn muke.pastu dpt cover balek.. seb baek.pastu my mom akan ckp Alhamdulillah. =))

Hepy Besday Ma..

Cpt jer masa belalu.tp ma sy ttp kuat,mude dan gagah perkasa.(petuanya sbb ma xpnh mkn kfc ,mcd,pizza, n seangkatan dengannye)

Ya Allah,panjangkanlah umo ma ,murahkan rezki dia n bahagiakan dia dunia akhirat (doa saya tiap2 kali pas smayang)

Sy akan cube jd anak yang lbh baek.

Sepanjang sy idop,sy byk wat dose,byk merajuk,byk nak tu nak ni.byk kerenah,byk melawan.

tp ma relek jer…=)) xpnh marah sy walopon seteruk mne saya.

ni lagu tuk Ma..

~~~Lafaz Yang Tersimpan~~~

~~~ma adalah mak terbaekkk lam dunia ni.tanpa dia tiadalah saya.tanpa dia juga saya xkn boleh idop kat atas muka bumi ni.dia segalanya bagi sy.dia kekuatan saya,dia semangat saya,dia inspirasi saya,dia idola sy..sy amat bangga dia adalah mak saya,yang melahirkan sy ,yang membesarkan saya,yang mendidik saya…

Sy sygkan mak saya sgt2 =))

Selamat hari lahir ma…

Tiada benda yg dpt bls jasa ma pd kami.. =)))

1 comment: