.jpg)

Apalah salah negri saye...hahahahaha..sedih jer kn
Mlm td bula bulat piala malaysia da belangsung.dan tahniah tuk pasukan klantan sebab menang.....huyeahhhhhhh...gumbira yang amat..rmai kot semlm jump ngn penyokong2 klantan yang dtg cni.siap bendera sume kat kete.. merahhhh jer.
Kpd negri 9,mgkin xde rezki tuk kali ni.taun dpn,leh fight lg.adat petandingan kn.mest de yg menang n yang kalah.tahniah jgk tuk n.9 sebab dpt masok final.
Ok yg tu cter bes,yg cter xbes adalah sesi kutuk mengutuk slps berakhirnya perlawanan.yg sy agak kecewa dengan manusia yang ske maen ckp ikot sedap ati jer.antara kata-kata mereka adalah “seb baek menang lau kalah abes stadium kne bakar”. “da boi monang pon nak bko kusi jgk?” masalahnye ko ke yg bg menang mak cik?..what the??? Emo*Menang pon salah.lau kalah lagi la kne kutuk.
Mula2 baca agak cam emo sket la.ye la sy org klantan.spe ske negri tanah tumpah darahnye kene kutok n perli kow2 nye.tp lama2 baca cam kelakar je.almaklumla menang kne kutok,kalah kene kutok,g skong bola kata fanatik xbertempat.lau xg sokong kata xsuport sukan malaysia.bile bola nak maju lau rakyat sndr xsokong.itulah namanya manusia.yang hanya tahu mengutuk org saja.
Mmg sblom ni pnh tejadi insiden tu.tp sume tu da lps kan.knape benda2 cam2 nk diungkit. Sy terbc komen2 manusia kat fb ni.Ya Allah kamu sgt kesian.klau ye pon nk tutop paskn korg yg xleh msk final or even xtelibt lgsg ngn piala malaysia,xpyhla smp nk kutok negri org cam2 skali.at least kami mng PM.korg pe dpt.dosa n kebencian makluk laen.
Klantan lau bab isu2 negatifve akhbar bagi liputan kaw2nye.sume paper kaver muka depan.BAKAR STADIUM,GADUH,BETUMBUK,BAKAR KETE.sume front page.terbaeknye.bile mane penyokong negri laen wat hal ,satu paper pon xde cter langsong...bapak gler kejam media malaysia ni.burok prangai gler. Org yang mencacatkan persepsi masyarakat terhadap negri klantan adalah Media sbenarnya.pas2 manusia yg menilai tanpa guna otak terus terima kata2 media yang mengarot bagai tu..*sori teremo!!! “ibarat mr rajan ckp,xyh bli paper la,awk disogokkan dengan 100% benda xbtol” cacat otak nnt..
Sekian...ulasan tuk mlm td
p/s:sy sgt emo jgk.xtau.darah puteri saadong mgkin *bajet gler...muahahahahaha...tp xpe sbb ni luahan ikhlas dr sy sgb rakyat kelantan...n I’M VERY PROUD TO B KELANTANESE FOR SURE!!!





